onsdag 6 augusti 2008

Beställda dreggelscarfs

Jag hann knappt mer än visa mina dreggelscarfs här på bloggen innan en beställning ramlade in på 3 stycken! Jag fick sy dem i valfria tyger så då blev det en röd i uggletyget, en gul i elefanttyget och en brun i tandtyget. Alla tre har en baksida i turkos fleece och är ihopsydda med en synlig overlocksöm i brunt.

Dessa tre ska flytta ner till västkusten till en liten tjej som fortfarande ligger i mammas mage! Jag gillar dem och hoppas att de ska falla beställaren i smaken också!
Ooops, fick just iväg en beställning på en hel massa tyger från the Fabric Fairy.... skulle bara titta lite men oj vad mycket fint det fanns så jag kunde inte låte bli att beställa några av dem, speciellt de som det bara fanns några få yards kvar av. Nu fick jag en sak till att gå och vänta på, men bebben slår nog tyger just nu!

4 kommentarer:

Hiskon sa...

Vad skoj med beställning!
Du ligger verkligen i in i det sista! Jag kikar in mest varje dag nu för att se om den lill* vill komma ut. Och du, lycka till!!!

♥ Medea ♥ sa...

Vad fina de blev! Jag är såå nyfiken på den lill*. Ska bli spännande att se vad det är för sort.
Kramar från Efwa

Anonym sa...

Oj, så produktiv du är, jag hinner inte med. Jag trodde ju du var upptagen med andra saker vid det här laget. Roligt med beställningarna dock, och reggeabrallorna här under är så fina/tuffa.
Jag fortsätter alltså att hålla utkik efter en liten strömmingbebis.

Strömming sa...

Nope ingen bebbe än! Och det enda jag har att göra just nu är sy, städa och baka! Iallafall idag, imorgon hoppas jag på att kunna gå på festival om jag inte blivit mamma då!