söndag 15 maj 2011

Rensar

Har gjort lite tygpaket som jag vill bli av med. Lite olika tyger men de går i samma färgskala inom paketen. Vissa bitar är små, andra större men alla går att göra något med.
Paket 1, rosa/lila paket. Ljusrosa college med lite pikékänsla på rätsidan, vit college och mönstrad college. En stuvbit lila Iris visa som har ett litet hål i sig. Väger 1,2 kg allt som allt så det är mycket tyg.
100 kr + 65 kr i frakt med Schenker. Iris visa sålt. 3 collegetyger finns kvar! 70 kr + frakt!
Paket 2, ljust paket. Interlock med bilar, naturvit jersey (stor bit) och grå fleece. Biltyget är helt nytt och oanvänt. Fleecen är använd och jerseyn är återbruk.
100 kr + 55 kr i frakt med Schenker.
Paket 3, gul/rött paket. Små bitar men fullt användbara. Jofotex elefanter, stuvbit ab bityg med ett hål i ena kanten och rödsvart jersey. 
50 kr + 55 kr i frakt med Schenker. SÅLT.

Jag delar helst inte på paketen då jag nu bara vill bli av med tygerna och inte mäta, väga och greja med dem ett och ett. Maila mig på susanna (a) strommingdesign . se om du är intresserad. Först till kvarn!

Snart kommer det förmodligen även paket med vävda tyger, jag har rensat ut en hel del men inte hunnit fota och fixa! Håll utkik!

2 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

snart syr jag blöjor, mindre rädd nu. vem har designat tyget?

Susanna sa...

:) kul! Det är bara att våga! :)
Ingen aning vem som designat de tygerna du köpte av mig!