söndag 17 juni 2012

Mössa

Det är klart att man kan sy mössor i juni! Sommarvärmen har inte kommit ännu och solhattar och kepsar känns rättså avlägset tyvärr. Mössor funkar dessutom året om. Här visar min 2-åring en mössa i coola trafikmärken! Jag tänker mig denna mössa i höst med reflex påstruken på något av märkena, bästa mössan!

Just denna mössa har flyttat till gillare nr 700 på FB. Gilla mig på Facebook du också! Där kommer ofta uppdateringar om tyger, leveranser och annat! När vi blir 800 kommer något annat sytt hitta ett nytt hem!


5 kommentarer:

Camilla sa...

Jag köpte detta tyg enbart för att en kompis barn är helt tokig i vägskyltar. Ska bli en T-shirt i födelsedagspresent, det är så läckert! Gillar dig redan på FB =)

Anonym sa...

Snyggt! Och det ligger en meter hemma hos mig tvättat och tumlat och bara väntar på att få bli en tröja till Lillebror. Kanske blir det en mössa också. Väldigt snyggt med röda kantband.

od Andulky sa...

Snyggt! Hade jag haft FB hade jag förstås redan gillat dig ;-)
Kram

Annette K sa...

Såååå fint tyg! Finns det att köpa?

Strömming sa...

Tyget fanns att köpa men sålde slut under REAn just i svart. Men det gula fins ännu kvar. www.strommingdesign.se