onsdag 28 november 2012

Bambi

Det här fina tyger har precis landat hos oss igen efter att ha varit slutsålt sedan syfestivalen. Det finns både i rosa och grönt och är 100 % ekologisk singeljersey från Nosh Organics.

Bodyn än sydd i en omlottmodell men dras över huvudet. Tyvärr känner jag inte någon liten som kan ha den men det dyker väl upp någon liten tjej eller kille någon gång som kan ha den. Sydde den för provdockan att ha på syfestivalen men då tyget sålde slut direkt så var det nog inte många som såg den där heller. En riktig liten söt body tycker iallafall jag!
Tyget finns det iallafall fortfarande några meter kvar av i varje färg om du är sugen! Kika in i butiken och passa även på att se de andra nyheterna från Nosh Organics som kom igår!

8 kommentarer:

od Andulky sa...

Underbar body!! Gillar modellen!

~Maria~ sa...

Så söt!

annas alster sa...

Jag håller med dig, bodyn blev verkligen jättesöt! Roligt att se tyget uppsytt.

Linnéa sa...

Det är så fint det där tyget!

ekåå sa...

Gud vad fin!!! Har klippt till en body i samma modell, ska bara hinna sy den också :)

Lill-Fia Bus sa...

Jättesöt body sydd i ett jättefint tyg! Har också sytt en body i samma modell men den är fortfarande kvar här hemma i väntan på våra vänners bebis så jag är också nyfiken på passformen.. :-)

Vad roligt att det finns några meter till av rådjurstygerna! Jag missade dem förra gången så jag skyndade mig till web-shoppen och lade in en beställning, det kommer att bli en jättehärlig syskonmatchning till barnen.

Anonym sa...

WOW just what I was looking for. Came here by searching for weightloss diet
Feel free to surf my blog post :: many

Anonym sa...

It is perfect time to make a few plans for the long run and it is time to be happy.
I have learn this put up and if I may just I wish to suggest you
some interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles regarding this article.
I wish to read more things approximately it!
Here is my web blog :: weightloss Calculator