onsdag 20 oktober 2010

Galleri Hemsytt

Jag kommer att finnas med på nästa Galleri Hemsytt! Där kommer jag att ha kläder i bambutyger till salu, främst i Iris visa men även en del kläder i bambuvelour. En och annan tygblöja kommer också att finna sin väg till galleriet! Ska bli jätteroligt att ställa ut mina kläder tillsammamns med så många andra duktiga sömmerskor!

2-8 december 2010
Adesso gallery
Åsögatan 136
(på Söder i Stockholm, T-bana Medborgarplatsen)

Torsdagen den 2:a kommer det att vara en invigningskväll mellan klockan 16 och 19 med dryck, tilltugg och fina erbjudanden. Skriv till gallerihemsytt@gmail.com så får du en inbjudan till öppningen med en rabattkupong som du kan lösa in under öppningskvällen.
Öppettider
Torsdag 16-19
Fredag 11-18
Lördag 11-16
Söndag 12-16
Måndag 11-18
Tisdag 11-18
Onsdag 11-18

5 kommentarer:

od Andulky sa...

Så kul!!! Grattis!

Sigrid sa...

Vad roligt!!
Jag är inne på mysungars blogg ibland och vad roligt att se igår att hon hade sytt bodysar med Iris Visa! Det är verkligen superfint tyg :)

Skaparstigen sa...

Kul att du hakar på! Och bra att det kommer finnas tygblöjor med.

Jag ska också vara med igen, fick en del grejer över sist och nu har jag kommit igång med några nya till.

Karin sa...

Vad roligt! Grattis till nya förtjänstmöjligheter och framförallt fler syvänner!

Moi! sa...

Va kul! Lycka till med försäljningen!