fredag 18 mars 2011

Blå kaniner från i k a s y r

De svarta kaninerna var väldigt populära och har sålt slut både här och hos i k a s y r. Roligt att de gillas så mycket! Nu har jag glädjen att visa nästa färg av dessa kaniner som kommer om ca 1 månad redan, härligt blå!

Är ni intresserade av dessa? Som vanligt blir det en begränsad mängd tyg som jag kan ta hem. Är det föresten någon som missade de svarta kaninerna och vill ha dessa? I k a s y r kommer att beställa mer av de svarta så det kommer att gå att få tag i även dessa framöver.

Här hemma har dottern beställt en klänning i de svarta kaninerna och jag funderar för fullt på vilken modell det ska bli! Funderar på att testa någon ny modell, kanske med fickor!

5 kommentarer:

Camilla/Timote sa...

Dessa vill jag absolut ha, måste man förhandsboka?

Strömming sa...

Ni får gärna boka! Jag kommer ta hem så att det finns till buktiken också men som ni märkte med de svarta så sålde de väldigt fort!

Skaparmani sa...

Jag är intresserad av att köpa tyg, hur gör jag?

Susanna sa...

Ni som vill boka tyg gör det på susanna (a) strommingdesign . se

/Strömming

Anonym sa...

Men vilka raringar, de där kaninerna! Jag blev alldeles förälskad.