tisdag 3 februari 2009

Tyger kan faktiskt prata!


Dessa två bara bad om att få bli en kappa repaktive en jacka och då var de bara tvungna att följa med mig hem häromdagen. De kostade mindre än en kopp kaffe på café och kommer förgylla våren här hemma! Det gröna är ett påslakan till spjälsäng och är sådär härligt mjukt. Det blommiga är en hellång gardin (synd att det bara fanns en längd) så det var mycket tyg. Jag har gett upp föröket att inte handla tyg. Sådana här kan man bara inte låta hänga kvar i butiken!

7 kommentarer:

OttoPippis modeller sa...

:-) :-) Visst är det bara LÖNLÖST det där med att inte köpa tyg? Jag har också försökt men det GÅR ju bara inte!!! Egentligen har jag faktiskt inte råd (hoppas att jag säljer lite på mässan så man får in lite tygpengar). Idag beställde jag flodhäst-tyg hos Jofotex för 2200 spänn!!! Löjligt! Och i måndags kom tyg från MG fäör 800 spänn! Så kan det bara inte fortsätta. Och jag som hade tänkt sticka till Åhléns idag för att kolla tygrean... Stoppa mig, snälla!!!

Dr. Gill sa...

Det er bare så skjønt å høre at andre har det på samme måte som meg :)

Efwa - Medea sa...

Ibland får man nog ha öronproppar för att stoppa sig själv. Men när de ropar så högt att man hör igenom måste man ändå slå till såklart. Fin åkpåse du gjort.
/Efwa - Ma fille et moi

LADY JEN sa...

Riktigt härliga tyger du hittat. Och jag håller med, man måste köpa tyg! :)

snork sa...

Klart tyg kan prata! Tyg har den mest överlägsna övertalningstekniken jag nånsin hört!
Kram/ Linn

sygryn sa...

Jag håller helt med dig, det går ju bara inte stå emot!!!! Det värsta är utrymmet hemma tycker jag, det väller liksom över både här och där!;-)

LADY JEN sa...

Då vår jag ta och gratulera tillbaka också. Hoppas att ni får en riktigt härlig dag. Hoppas vi få se bilder serdan på bloggen :)