tisdag 14 juni 2011

Busbollar!

Något lite senare än planerat är nu CeThos busbollar på väg in. De är skickade från Norge i förra veckan och borde anlända i slutet av denna veckan. Jag kommer att aktivera dessa i butiken kl 20 i morgon den 15 juni. Innan dess kommer alla som förbokat att få sina fakturor utskickade.
För er som väntar på robotöga och traktorer så är dessa ytterligare försenade men jag ska få närmare besked i veckan. Osäkert om de kommer innan sommaren. Vill ni hoppas av era bokningar så maila mig på susanna (a) strommingdesign . se Jag kommer att återkomma till berörda kunder i mail så fort jag har närmare information. Robotöga tas ner i butiken för förbokningar tills vidare.

2 kommentarer:

Suss sa...

Men åh så fint!

Anonym sa...

När gar nästa "Kreativ Happening" av stapeln?