onsdag 8 augusti 2012

Utförsäljning!

Just nu har Strömming kommit till ett vägskäl. Det går bra och det är roligt men jag hinner inte med. Därför har jag beslutat att minska mitt utbud av tyger till att endast vara ekologiska tyger. Jag återvänder alltså dit jag började för över två år sedan när jag ville trycka ekologiska tyger för att skulle finnas ett ekologiskt alternativ. Det har tagit ett tag för mig att bestämma mig för det här men nu känns det helt rätt. Mindre sortiment men smartare sortiment och framför allt ett sortiment som är bra för miljön och bra för dig!

Men, jag har ett lager. Ett lager som jag hoppas att du vill hjälpa mig att tömma! Idag börjar den stora lagerrensningen och den kommer att pågå tills dess tygerna är slut. Alla tyger som inte är ekologiska eller blöjtyger är nedsatta i butiken! Vissa tyger finns det mycket av, andra tyger finns det bara någon meter utav så passa på att fynda innan det är slut. Jag kommer inte att fylla på dessa tyger!


1 kommentar:

miss wagtail sa...

Hoppsan, där gick en order iväg! :) Vad glad jag blir! Paypal ville dock inte samarbeta, förde över via bank istället..