tisdag 1 december 2009

Min PIF till 6-barnsmamman handarbetar



I våras hoppade jag på en PIF hos Tuva Liten. Nu har jag fått iväg min första PIF-present! Den gick till 6-barnmamman handarbetar som nu kan kalla sig 7-barnsmamman!

Liten föddes för knappt en månad sedan och med min förkärlek för att sy bodies så blev det självklart en sådan till Liten. Ni kanske känner igen färgerna på bodyn och kantbandet. Ja den här var mitt andra och sista försök att kanta bodies med den orange interlocken från JNY. Jag har åter igen sprättat och sytt och sprättat och sytt och.... Till slut sydde jag på hederligt gammalt vis runt om och det blev bra. Här kan ni läsa om hur PIF-en mottogs och även se en livebild på Liten i sin nya body! Passar utmärkt men med lite växtmån! Tänk att något så litet plagg ändå har växtmån!

Inga kommentarer: