söndag 19 december 2010

Tyguppdatering

Här kommer en liten uppdatering på tyger!

Det gröna Iris visa är slutsålt. Jag ska gå igenom mitt tygförråd och se om jag har stuvar kvar och i så fall lägga ut dem till försäljning under julledigheten.

Det gula Iris visa har jag 3 meter kvar av i shoppen. Sedan är även det slutsålt! Ev stuvbitar kommer att läggas ut till försäljning under julledigheten.

Det lila Iris visa har jag fått leveransdatum för. Den 3 januari ska skeppet anlöpa Göteborg och det ska ha klarerat tullen den 7 januari. Men med helger och annat (stormar och dylikt) så skulle jag gissa att jag har det är den 10 januari. Jag tar inte förhandsbokningar utan annonserar här i bloggen och i nyhetsbrev om när det släpps i shoppen.

Elefanter - kommer i rött/blått och gul/brun. Väntas i slutet av mars. Provtryck ska komma i mellandagarna (håller tummar, återkommer med bilder när jag har fått provtrycket).

Staden - kommer i multifärgad. Väntas i slutet av mars.Provtryck ska komma i mellandagarna (håller tummar, återkommer med bilder när jag har fått provtrycket).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, ser fram emot bilder. Om staden går bra kanske du kan ta hem andra färger...? :-)

/Mia

Camilla sa...

Vad spännande, men jag hade gillat om du tagit hem staden i svartvitt också....Men jag ser fram emot den lila Iris visa!

Jenny B sa...

Jag längtar efter både elefanter och hus!