måndag 26 september 2011

Tack!

Stort tack till er alla! Jag har nu sålt slut på det feltryckta stadentyget! Alla har fått sina fakturor eller brev om att tyget tagit slut!Vilket gensvar, det tog nog inte mer än 30 minuter innan allt tyg var tingat! Hoppas det blir mycket sytt i tyget trots att det inte är perfekt (men vad är perfekt här i världen?)

Missade ni detta erbjudande? Det finns fortfarande Staden kvar i shoppen :) Eller besök mig om några veckor på syfestivalen och handla din bit där! Fina erbjudanden kommer att finnas på mässan!

Ni har väl inte missat att jag lottar ut entrébiljetter till Syfestivalen bland mina gillare på Facebook? För varje jämt 100-tal vi kommer upp till innan den 25 oktober (måste ju hinna skicka ut biljetterna också) lottar jag ut en biljett till två vinnare! Så är du inte "gillare! ännu, klicka din in på https://www.facebook.com/StrommingDesign och gilla oss där! Dela gärna också sidan så att fler hittar dit. Just nu är 16 gillare från en första utlottning!

2 kommentarer:

Karin sa...

Bra jobbat Susanna!

Klockarbarn sa...

Tack själv för att vi fick möjligheten att köpa tyget. Inte gör det nåt att det var lite färgmissar. Priset var ju MYCKET överkomligt.