torsdag 27 maj 2010

Favoriterna är utsedda!

209 röster av 111 olika personer har kommit in i omröstningen om färgval till Iris visa. Vinnarna var överlägsna, 69% av er röstade på grönt och 44% röstade på gult. De övriga färgerna fick jämn fördelning av röster, mellan 22-29%. Jag tackar er för att ni har tyckt till och hjälpt mig välja färger och jag får också tacka för att ni utsåg min favorit till en av färgerna, nämligen den gula! Så gult och grönt blir det!

Nu återstår provtryck och tvättest innan jag beställer tyget.

4 kommentarer:

Hello sa...

Rackarns! Inte en enda av mina favoriter. Kanske kan det bli lite grönt ändå. Mina gula tyger skickar jag ju ändå bara till dig i slutändan ;)

Lycka till med allt - det verkar jättespännande!

Jennie sa...

Vad spännande! Mina favoriter "vann"! :) Och vad fin bloggen blir också!

od Andulky sa...

Spännande!!

Krumitott sa...

Stackars Hello! ;) Men mina favoriter blev det ju! KUL!